Saturday, January 6, 2007

Fatos'un yeri

Sevgili kuzenim Volkan'la bir ufak motor turu atalim dedik bugun, 2007'nin ilk Cumartesi. Benim motora binmem lazim di, zira neredeyse butun hafta binmedim ve hava cok guzel di. Onu da biraz aile ortamindan uzaklastirmak ve bir sohbet firsati bulmak icin davet ettim. Yedek mont, kask vesaireyi giydirdim, yola ciktik. Altunizade Opet'ten benzin aldik, Murat'a ugrayip bir iki cay ictik ve yola ciktik. Debriyaj killik yapmaktaydi yine, idare edeyim dedim ama otoyolda vitesler gecmemeye baslayinca Melih ustaya bir ugramam gerektigi kesinlesti. Usta hidrolik kutusunu acti bakti ki hemen hemen hic yag kalmamis, ayrica alttan da gizlice hidroligin aktigini farketti. Neyse bize yolluk hidrolik koydu ve bastik.

Fatos'un yerinde gozleme, ayran, tursu ve kahve ictik, dinlendik ve Sile'ye dogru tekrar yola ciktik. Sile kavsagina geldigimizde saat 1625 ti ve Sile'ye girmeden geri donmeye karar verdik, zira kardesimi 1800'den evvel Kuzguncuk'a getirmem gerekiyordu. Bastik saat 1730 gibi evdeydik. Iste bir iki resim.

Volkan Kardesim


Ben ve Volkan

No comments: